Luttenbergstraat 2, 8012 EE Zwolle, Nederland
Publicatiedatum:
5 jul 2025Sluitingsdatum:
14 jul 2025Begindatum:
1 aug 2025Einddatum:
31 jan 2026Uren per week:
20 - 24Jouw standplaats is bij onze afdeling Informatievoorziening en Digitalisering (I&D) en je maakt onderdeel uit van het domein Dienstverlenen. Vanuit dit domein worden de applicaties beheerd waarmee we de dienstverlening aan de burgers, bedrijven en instellingen vormgeven. Als lid van het beheerteam word je ingezet voor het functioneel beheer in de 2de lijn. Standaardvragen en verzoeken worden zoveel mogelijk opgevangen door de 1ste lijn, onze servicedesk.
Je voert deze opdracht uit onder aansturing van de domeinmanager Dienstverlenen.
Opdracht
Als functioneel beheerder voor Rx.Enterprise houd je je bezig met:
Het afhandelen van meldingen en wijzigingsverzoeken over Rx.Enterprise.
Samen met collega functioneel beheerders zorg je ervoor dat de meldingen en wijzigingsverzoeken van collega’s worden afgehandeld. Je werkt hierbij nauw samen met de procesbeheerders bij de eenheden die vanuit het proces verbetervoorstellen doen. Deze verbetervoorstellen vertaal jij naar de functionele inrichting.
Indien nodig, schrijf je beheer- en gebruikersdocumentatie en -instructies.
Verder houd je je bezig met het opleiden/trainen/begeleiden collega's.
Met jouw kennis draag je bij aan het verder optimaliseren van Rx.Enterprise.
Afhankelijk van je kennis en ervaring neem je deel in projecten voor de verdere professionalisering en inrichting van Rx.Enterprise.
Overijssel is een prachtige provincie om te wonen, te werken en te recreëren. Met elkaar maken we Overijssel iedere dag leefbaarder, mooier, veiliger en beter bereikbaar. De provincie werkt samen met gemeenten, waterschappen, het Rijk, ondernemers en maatschappelijke instanties. Samen zetten we ons in voor de toekomst van onze provincie.
Afdeling
Je gaat aan de slag bij de afdeling Bedrijfsvoering (BV), één van de acht afdelingen binnen provincie Overijssel. Het werk bij Bedrijfsvoering is samen te vatten in drie taken: adviseren, control(eren) en faciliteren. De afdeling zorgt dat de organisatie haar bestuurlijke en uitvoerende processen zo goed en efficiënt mogelijk kan uitvoeren. Hierdoor kunnen collega’s van andere afdelingen zich helemaal richten op de provinciale opgaven.
De afdeling bestaat uit de volgende teams: Leiding, Financiële Rapportage en Administratie, Financiën, Facilitair, Informatievoorziening en Digitalisering, Juridische Zaken, HR.
Jouw standplaats is bij onze afdeling Informatievoorziening en Digitalisering (I&D) en je maakt onderdeel uit van het domein Dienstverlenen. Vanuit dit domein worden de applicaties beheerd waarmee we de dienstverlening aan de burgers, bedrijven en instellingen vormgeven. Als lid van het beheerteam word je ingezet voor het functioneel beheer in de 2de lijn. Standaardvragen en verzoeken worden zoveel mogelijk opgevangen door de 1ste lijn, onze servicedesk.
Je voert deze opdracht uit onder aansturing van de domeinmanager Dienstverlenen.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 16 juli 2025 vanaf 11.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 15 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht geen fee in rekening.
Benodigd aantal professionals
1-2.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma-di-wo-do-vrij (in onderling overleg)
Standplaats: Zwolle
Overige informatie
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
De opdrachtgever zal om een Geheimhoudingsverklaring vragen.
De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Voor opdrachtnemer geldt een Social Return (SROI) verplichting bij gegunde opdrachten hoger dan €400.000 binnen het DAS van de Talentenregio. Voor meer informatie zie: (https://talentenregiohuurtin.nl/wp-content/uploads/2024/10/SROI-bijlage-DAS-v2.pdf).
Het uurtarief kan worden gewijzigd volgens de hierna genoemde CBS-indexering volgens indexatieclausule artikel 12 van de modelovereenkomsten: CBS CAO Lonen, contractuele loonkosten en arbeidsduur, lonen per uur inclusief bijzondere beloningen indexcijfer, 2020=100: CAO-lonen,contractuele loonkosten en arbeidsduur; indexcijfers (2020-100) cbs.nl).\
Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Provincie Overijssel mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de Provincie Overijssel. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De Provincie merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is".
Een mooi project of interessante opdracht gevonden? Nadat jij je als freelancer hebt aangemeld kan je je direct op de opdracht inschrijven, waarna wij met jou afstemmen of dit dé volgende uitdaging voor je is.