Sr. medewerker DIV

Gemeente Westerveld

Raadhuislaan 1, 7981 EL Diever, Nederland

LOONDIENST
Sluit over 14 dagen
Geen maximum 24 tot 28 Drenthe

Publicatiedatum:

25 apr 2025

Sluitingsdatum:

9 mei 2025

Begindatum:

-

Einddatum:

1 nov 2026

Uren per week:

24 tot 28
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Mocht je momenteel een dienstverband invullen bij een advies- of detacheringsbureau, dan kunnen wij (met akkoord van jouw huidige werkgever) jou aanbieden op deze opdracht. Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening. Ook kan je bij ons in dienst om deze opdracht in te vullen.

Let op! “Uitvoeringsvoorwaarde:
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Westerveld mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de gemeente Westerveld. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is".

Organisatie
Werken voor de Gemeente Westerveld betekent dat je terecht komt in een plattelandsgemeente in Zuidwest-Drenthe. Een gemeente waar bestuur en organisatie samen streven naar een hoogwaardige dienstverlening waarbij we initiatieven van inwoners, ondernemers en organisaties stimuleren én faciliteren. Wat kenmerkend is voor de Gemeente Westerveld zijn de korte lijnen, een informele werksfeer en weinig hiërarchie. Na een warm onthaal introduceert jouw nieuwe team de organisatie en collega’s bij je. Een team dat bestaat uit een mix van lerende en ervaren collega’s. En natuurlijk lopen we dan ook even langs onze koffiecorners, het bedrijfsrestaurant en de verschillende lounge- en overlegplekken. Nieuwsgierig geworden? Bekijk dan onze Promotiefilm.

Opdracht
In verband met achterstanden op de afdeling DIV vanwege ziekte, inzet collega's op andere afdelingen en de OR zoeken we tijdelijk een senior medewerker DIV die de volgende taken oppakt:
- Adviseren over en implementeren van wijzigingen in archiefregelingen
- Regelen uitvoering en aanpassing kwaliteitscontroles (implementeren en ondersteuning bij uitvoering binnen team)
- Opstellen vernietiging volgens geldende selectielijsten
- Zorgdragen voor de kwaliteit van het informatiebeheer
- Adviseren over documentenstromen en procesvorming

Vereisten / knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Aantoonbare afgeronde mbo niveau 4;
3. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met zaaksysteem RX Enterprise van Roxit (maak duidelijk aantoonbaar waar de werkervaring opgedaan is);
4. Beschikbaar om op de volgende werkdagen aanwezig te zijn op kantoor: dinsdag en woensdag;
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als medewerker DIV.

Selectiecriteria t(weging, totaal 100 punten)
6.  Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als medewerker DIV binnen een gemeentelijke instelling (40 punten);
7. Aantoonbare kennis van/werkervaring met wet-en regelgeving WOO (20 punten);
8. Aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding in de richting van informatiemanagement/ bedrijfsadministratie; (10 punten);
9. Aantoonbare afgeronde opleiding LARM of SOD III (benoem dit expliciet in het cv) (10 punten);
10. Aantoonbare werkervaring met het adviseren over documentenstromen en procesvorming (20 punten).

Competenties
- Zelfstandig;
- Belissingen durven nemen;
- Initiatief tonen;
- Samenwerken;
- Kritisch;
- Analyseren;
- Oplossingsgericht.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: flexibel, hybride werken in overleg. Minimaal 50% op kantoor aanwezig zijn

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 14 mei 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 13 mei 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • De opdrachtgever zal om een Geheimhoudingsverklaring vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • Voor opdrachtnemer geldt een Social Return (SROI) verplichting bij gegunde opdrachten hoger dan €400.000 binnen het DAS van de Talentenregio. Voor meer informatie zie: (https://talentenregiohuurtin.nl/wp-content/uploads/2024/10/SROI-bijlage-DAS-v2.pdf).

Hoe werkt het?

Onze voordelen
Wil jij als freelance informatieprofessional ook de voordelen en kansen ervaren die wij jou kunnen bieden? Lees hier meer!
Collega's
Je kunt altijd terugvallen op collega informatieprofessionals als je hulp nodig hebt.
Handige formats
Maak gebruik van bewezen formats en voorbeelden die wij beschikbaar stellen.
Relevante kennis
Wij hebben relevante kennis van de markt. Zo blijf jij altijd op de hoogte.
Netwerk
Profiteer van ons netwerk van opdrachtgevers en professionals.
Punten sparen
Gedurende jouw opdracht spaar je voor opleidingspunten, te gebruiken bij GO Opleidingen.
Vakblad abonnement
Krijg gratis een abonnement op het vakblad Informatieprofessional.