Raadhuislaan 1, 7981 EL Diever, Nederland
Publicatiedatum:
25 apr 2025Sluitingsdatum:
9 mei 2025Begindatum:
-Einddatum:
1 nov 2026Uren per week:
24 tot 28Let op! “Uitvoeringsvoorwaarde:
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Westerveld mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de gemeente Westerveld. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is".
Organisatie
Werken voor de Gemeente Westerveld betekent dat je terecht komt in een plattelandsgemeente in Zuidwest-Drenthe. Een gemeente waar bestuur en organisatie samen streven naar een hoogwaardige dienstverlening waarbij we initiatieven van inwoners, ondernemers en organisaties stimuleren én faciliteren. Wat kenmerkend is voor de Gemeente Westerveld zijn de korte lijnen, een informele werksfeer en weinig hiërarchie. Na een warm onthaal introduceert jouw nieuwe team de organisatie en collega’s bij je. Een team dat bestaat uit een mix van lerende en ervaren collega’s. En natuurlijk lopen we dan ook even langs onze koffiecorners, het bedrijfsrestaurant en de verschillende lounge- en overlegplekken. Nieuwsgierig geworden? Bekijk dan onze Promotiefilm.
Opdracht
In verband met achterstanden op de afdeling DIV vanwege ziekte, inzet collega's op andere afdelingen en de OR zoeken we tijdelijk een senior medewerker DIV die de volgende taken oppakt:
- Adviseren over en implementeren van wijzigingen in archiefregelingen
- Regelen uitvoering en aanpassing kwaliteitscontroles (implementeren en ondersteuning bij uitvoering binnen team)
- Opstellen vernietiging volgens geldende selectielijsten
- Zorgdragen voor de kwaliteit van het informatiebeheer
- Adviseren over documentenstromen en procesvorming
Vereisten / knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Aantoonbare afgeronde mbo niveau 4;
3. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met zaaksysteem RX Enterprise van Roxit (maak duidelijk aantoonbaar waar de werkervaring opgedaan is);
4. Beschikbaar om op de volgende werkdagen aanwezig te zijn op kantoor: dinsdag en woensdag;
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als medewerker DIV.
Selectiecriteria t(weging, totaal 100 punten)
6. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als medewerker DIV binnen een gemeentelijke instelling (40 punten);
7. Aantoonbare kennis van/werkervaring met wet-en regelgeving WOO (20 punten);
8. Aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding in de richting van informatiemanagement/ bedrijfsadministratie; (10 punten);
9. Aantoonbare afgeronde opleiding LARM of SOD III (benoem dit expliciet in het cv) (10 punten);
10. Aantoonbare werkervaring met het adviseren over documentenstromen en procesvorming (20 punten).
Competenties
- Zelfstandig;
- Belissingen durven nemen;
- Initiatief tonen;
- Samenwerken;
- Kritisch;
- Analyseren;
- Oplossingsgericht.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: flexibel, hybride werken in overleg. Minimaal 50% op kantoor aanwezig zijn
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 14 mei 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 13 mei 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor de zzp'er
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
De opdrachtgever zal om een Geheimhoudingsverklaring vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Voor opdrachtnemer geldt een Social Return (SROI) verplichting bij gegunde opdrachten hoger dan €400.000 binnen het DAS van de Talentenregio. Voor meer informatie zie: (https://talentenregiohuurtin.nl/wp-content/uploads/2024/10/SROI-bijlage-DAS-v2.pdf).
Een mooi project of interessante opdracht gevonden? Nadat jij je als freelancer hebt aangemeld kan je je direct op de opdracht inschrijven, waarna wij met jou afstemmen of dit dé volgende uitdaging voor je is.